Motto to live by

Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely
in an attractive and well-preserved body,
but rather to skid in sideways, chocolate in one hand, martini in the other, body thoroughly used up,
totally worn out and screaming: 'Woo hoo! What a ride!'
(Hunter S.Thomson - met dank aan Nathalie)

zondag 18 december 2011

De wonderlijke wegen van AFS

Veerle Beel, journaliste bij De Standaard, schrijft een column in de krant over haar zoon die als uitwisselingsstudent in Zuid-Afrika zit.
Ik stuur haar een mailtje om te vertellen dat ik de column zo mooi herkenbaar vind.
Haar zoon heet Niels en hij is ook een AFSer, net als Wannes.
Er gaan wat mailtjes over en weer tussen twee moeders. Over moederdingen en zonendingen.
Ik schrijf dat ik een vriendin in Kaapstad heb.
Zij schrijft dat haar zoon dolgraag naar Kaapstad wil met zijn gastzus, maar geen adres heeft.
Ik stuur een mailtje naar mijn vriendin Leila en vraag of Niels bij haar mag langskomen.
En kijk...
De wonderlijke wegen van AFS...
En van Miss Fish natuurlijk!

Geen opmerkingen: