Motto to live by

Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely
in an attractive and well-preserved body,
but rather to skid in sideways, chocolate in one hand, martini in the other, body thoroughly used up,
totally worn out and screaming: 'Woo hoo! What a ride!'
(Hunter S.Thomson - met dank aan Nathalie)

vrijdag 1 juni 2012

In a superselfmaking mood...

Ik kan het niet helpen. Het gebeurt vanzelf. In de keuken staat een zak vol wol, breipriemen, haaknaalden, stofjes... en hop, voor ik het weet ben ik weer aan het fröbelen.
En dan gebeurt er dit:

Mutsjes en sloefjes voor baby's - geweldig om te maken want op één avond klaar

(Het randje onderaan is van het kommetje waarop het mutsje staat)


(Al weggegeven...)

En die stop ik dan in zelfgemaakte zakjes...



Om te kijken of een werkbeschrijving klopt (van een boek dat ik aan het maken ben) - naai ik  een gsm-zakje... (dat ik trouwens bijzonder geslaagd vind ;-))



Of een turnzak met van die leuke stof waarmee ik applicaties moest maken voor datzelfde boek...

(Aangeslagen door Flo)

En zondag wil ik onze collectie rokjes aanvullen.


;-))))
En nu: WERKEN!

Geen opmerkingen: